KARAN – Business & Finance acordă SERVICII DE CONSULTANȚĂ pentru ÎNFIINȚAREA de ASOCIAȚII sau FUNDAȚII, Persoane Fizice Autorizate, întreprinderi Familiale, întreprinderi Individuale, ORGANIZAȚ II SINDICALE sau PATRONALE, PARTIDE POLITICE, SOCIETĂȚI COMERCIALE.
KARAN – Business & Finance acordă consultanță și efectuează SERVICII DE CONCEPERE, REDACTARE și ATESTARE ACTE necesare înființării SOCIETĂȚILOR COMERCIALE (act constitutiv, declarații asociați, declarații administratori, contract închiriere sau subînchiriere ori contract de comodat, contract asociere în participațiune, contract leasing imobiliar, contract uz, contract uzufruct, acordul asociației de proprietari și al vecinilor pentru stabilirea sediului social în apartament, etc.).
Specialiștii nostri se ocupă de CONCEPEREA și DEPUNEREA la instanțele ori autoritățile competente a ACTELOR necesare înființării altor categorii de PERSOANE JURIDICE – ASOCIAȚII sau FUNDAȚII, ORGANIZAȚII SINDICALE sau PATRONALE, PARTIDE POLITICE și Persoane Fizice Autorizate, Întreprinderi Familiale, Întreprinderi Individuale.
Asigurăm reprezentarea – prin avocații colaboratori ai firmei – în fața Instanțelor de Judecată și a Autorităților centrale și locale.
Acest site utilizează module cookie funcționale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare. Puteți să schimbați modul în care sunt utilizate aceste module cookie în orice moment.
NOTE: These settings will only apply to the browser and device you are currently using.
GDPR
Declarație privind protecția datelor cu caracter personal
În ultimii ani am comunicat cu dumneavoastră și v-am transmis cele mai noi oferte și invitații la evenimentele organizate de societățile din grupul KARAN (KARAN – Business & Finance, Development Services KARAN și SANYRA Communication). Ne dorim să menținem legătura și în viitor. Pentru asta avem nevoie de acordul dumneavoastră în conformitate cu noile reglementări privind Protecția Datelor (GDPR).
Din 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date. Scopul principal al acestuia este creşterea nivelului de protecţie a datelor personale şi crearea unui climat de încredere care să permită fiecarei persoane controlul asupra propriilor date. Regulamentul stabileşte normele referitoare la protecția persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal, precum şi normele referitoare la libera circulație a datelor cu caracter personal.
Astfel, considerăm că este un moment potrivit să vă informăm cum protejăm datele dumneavoastră personale și cum ne însușim prevederile Regulamentului.
Datele personale pe care le prelucreaza societățile din grupul KARAN sunt datele de identificare, ce decurg ca urmare a încheierii, modificãrii sau încetarii relațiilor de naturã comercialã precum şi, daca e cazul, de localizare sau alte date personale pe care le colectam direct de la dumneavoastră sau din alte surse publice atunci când deveniți clientul nostru.
Datele personale ale clienţilor (numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul de fax) sunt prelucrate pe tot parcursul relaţiei noastre contractuale şi după finalizarea acesteia, cel puţin pe perioada impusã de prevederile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, cu privire la dispoziţiile privind arhivarea.
Astfel, pentru a facilita desfășurarea activităților aflate în legatura cu relaţia contractuală în vederea îndeplinirii obligaţiilor legale, comunicăm aceste date către autorități publice, operatori, terţi sau împuterniciți sau altor categorii de destinatari.
Tot în scop contractual, putem să transferăm aceste date în Uniunea Europeană, către Grupul JAF, din care facem parte pentru prevenirea fraudelor, ca urmare a transferului sistemului nostru de prelucrare şi procesare a datelor.
Pe lângă drepturile existente, de la data aplicării Regulamentului beneficiați de urmãtoarele drepturi adiţionale:
• Dreptul la informare – se pot solicita informații privind activităţile de prelucrare a datelor personale.
• Dreptul la rectificare – se pot rectifica sau completa datele personale inexacte.
• Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – se poate obţine ştergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevazute de lege.
• Dreptul la restricționarea prelucrării – se poate solicita restricționarea prelucrării în cazul în care se contestă exactitatea datelor, precum şi în alte cazuri prevăzute de lege.
• Dreptul de opoziție – pentru datele care se întemeiază pe interesul nostru legitim.
• Dreptul la portabilitatea datelor – în anumite conditii, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau se poate solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator.
• Dreptul de a depune plângere – posibilitatea de a depune plângere faţă de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
• Dreptul de retragere a consimţământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimţământ, se poate retrage oricând. Retragerea consimţãmantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii ramânând în continuare valabilă;
• Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: se poate solicita şi obţine intervenţia umană cu privire la respectiva prelucrare, puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta şi contestarea deciziei.
Aceste drepturi pot fi exercitate, din data de 25 mai 2018, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări la sediul nostru social din București, str. Viscolului nr. 20-22, sector 6 sau la adresa legal@karan.ro.
În plus, a fost numit un Ofiţer pentru Protecţia Datelor care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ţine de protecţia datelor personale, prin transmiterea unei cereri la datele de contact anterior menţionate.